onsdag 28 oktober 2009

Lustiga katter och valpig Lo

Måste ju få något gjort när jag går hemma, så ca 60 lussekatter har jag bakat och dom va såååååååååå goda!
Mina beräkningar säger mig att dom är slut innan advent :D

Mysig fika till tv:n ikväll (fastnat för arga snickarn)

Den förstfödda (våran ögonsten) som färgades grön av en handduk och genast fick heta Hulken, hade det varit en kille hade namnet fått vara kvar men passar inte jättebra på en sådan söt liten tjej ;)

"Det osar katt, så det ligger nog en hund begraven någonstans" (Tyskt ordspråk)

2 kommentarer:

syrran sa...

Det ser jätte gott ut med lussebullar.Jag kan nästan känna hur gott de doftar.(sniff,sniff) kram syrran

Lotta sa...

Nej men gudars vad gott med lussekatter! Jag kommer över tll dig och kollar på arga snickaren i stället, här är det nästan tomt på gotter, undrar vem som kan ha ätit upp dem? ;)