måndag 2 november 2009

Inga fler glömda födelsedagar

För nu är äntligen min lilla bok färdig.
Ett projekt som har arbetats med till och från under en lång tid.
Här har ni resultatet.....

Framsidan

Första sidan

Bröllopsdagar, säkert kommer du ihåg din egen men vet du vilket år ni firar vad..

Blommor har sitt eget språk, både vad gäller färg och antal

Januari börjar året (med buller och sprak)

Februari, då tänker jag på alla hjärtansdag.

Mars är när katterna blir tokiga

April, påsken såklart!

Maj..... försök till en majblomma men de vart ju misslyckat.

Juni, då är både städer och studenter fulla =)

Juli, SEMESTER!!!!

Augusti... tja vet inte vad jag tänkt här riktigt men blått är det.

September, inte mycket sommar kvar (om det nu mot förmodan varit någon sommar alls)

Oktober... halloween....

November, den månaden vi befinner oss i nu och rusk rusk rusk är vad det är.

December, nu är det jul igen... Mmm.. längtar riktigt till advent.

Nu ska denna lilla bok fyllas med massa namn under kvällen =)


I lördags fick jag med mig lite grejer hem från ULLARED! Ha ha..


"Vi spenderar dom första 12 månaderna av våra barns liv med att lära dem gå och tala, och sen de nästa 12 månaderna att säga åt dem att sitta ner och vara tysta" (Phyllis Diller)

2 kommentarer:

mimmi sa...

Jäklar i havet vad kort du gjort. De år otroligt fina, men vad är det jag läser.ULLARED nu blev jag avis på dig.(åker nog på torsdag)Ha de så gott kramar från oss alla.

Lotta sa...

Men herre gud vad fin den var, boken alltså! Får man se den lajv?