måndag 23 augusti 2010

Efter regn kommer solsken

Nu tror jag bestämt att sommaren har blommat över, fast beror nog en del på mängden vatten som simmar runt i krukorna..
Men som vanligt efter regn lite sol och det var behövligt för att kunna fylla på med energi. Nu sätter jag mitt hopp till att hösten bjuder på lagom varma dagar.


En vattenkanna



Magnolias söta stämplar. Grattis kort kan man aldrig ha för mycket av.




"Det värsta man kan servera mig är isvatten. Vatten är giftigt. Det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på de" (Sten Broman)

1 kommentar:

Mamma Stress sa...

Du är så duktig vännen!!

Jag blir imponerad varje gång!!

Skulle jag kunna få beställa två kort igen?? :-)

Ett grattis kort till Ts bästis Ida som fyllt 6 år och extremt tjejig...:-)

Och så ett till Ps syrra som snart fyller 40...:-)


Om du har lust och tid alltså..:-)

Kram!