onsdag 30 december 2009

Beställningsjobb

Efter mycket velande gick jag med i facebook (nu kan jag knappt slita mig där ifrån), måste säga att det är ändå väldigt roligt att få kontakt med gamla bekanta och klasskompisar.

En klasskompis från lågstadiet frågade om jag kunde tänka mig att göra en framsida till en gästbok samt ett kort som även skulle innehålla en ring... Hmm.. som om inte det var knepigt nog skulle det vara till en kille och detta har jag ju lite problem med då jag tycker att scrapbooking lätt blir lite för gulligt.

Men det är ju ändå en ära att bli tillfrågad och en utmaningen är ju faktiskt väldigt roligt :)

Som synes en gästbok.


Kombinera ett kort med något att ge en ring i.. En box? Nej, en explosionbox!

Lyfter av locket och boxen faller isär..

Yttersta lagret

Mellersta lagret

Innersta lagret. Där hittar vi även ringen som knytits fast vid blomman.. Fiffigt?

Ja detta var en utmaning som jag tyckte att jag löste på en bra sätt :)

Gott Nytt År !

"Livets utmaningar är inte meningen att paralyserar dig, utan de till för att hjälpa dig upptäcka vem du egentligen är" (Bernice Johnson Reagon)

3 kommentarer:

Studio Eriksson sa...

Riktigt snyggt med boxen. Välkomna ikväll på fest! Mimmi å Magnus

Malin sa...

Helvete så snygg box :)Har du gjort bra! kramar malin

Lotta sa...

Jäklar i min låda (f´låt kunde inte låta bli), vad läckert! Du sätter ribban högt inför 2010...