söndag 7 juni 2009

Blandad kompott

Svägerskan har fyllt år, fick detta kortet och.......


detta fina set att ha på diskbänken, va ju självklart tvungen att ha ett själv oxå!



Ett grattis kort, passade bra till en tjej ifrån Fårbo =)




En Lo på lilla kissen har dett blivit senaste veckan.




Och till en stor nyhet.. "trumvirvel"

...

...

...

Våran älskade lilla vovve ska ha valpar!


Varit hos veterinären på ultraljud och hon kunde se 5st. Inte helt säkert att antalet stämmer men fan va kul de ska bli.


Blivande föräldrar Truls och Inca. Inca ville gärna vissa hur det skulle gå till..


"Att få barn är som att installera en bowlingbana i huvudet" (Martin Mull)

5 kommentarer:

Lotta sa...

Grattis till bebisarna! Vad roligt att det gick vägen. Jag står först i kö att få gratulera den blivande modern när nedkomsterna är här!!! (Som vanligt så är dina kort/lo´s underbara men det börjar att bli tjatigt för dig att hära snart kan jag tro...) Förresten så vill jag också ha en diskmedelspump!

Linda sa...

Tjena tjejen!
Gud va kul med puppies :)
Du måste maila lite bilder på dom när de é ute.
Spännande.
Hoppas att allt är bra med dig annars.
Kramar Linda

Studio Eriksson sa...

Grattis Inca med familj både blivande familj och nuvarande "föräldrar". Ser fram emot lite bilder på vovvarna, när dom nedkommit (jag vet att det är svårt med bilder innan). Hoppas ni har det bra i Floby, vi har haft det kanon på Gran Canaria. Hälsningar med tillhörande kramar från Mange och Syrran. :-)

din syster sa...

Grattis till er alla tre,det var en rolig överaskning. Inte trodde jag du skulle bli mormor innan mig. (ha,ha) massor med krammar till er.

Lotta sa...

Blommorna är vita pappersblommor från Prima - Daisy crazy colour chloe och de oranga är minirosor som säljs typ... överallt! Jag vägrade in i det längsta att köpa dem men nu har rosdjävulen drabbat även mig!
Börja Inka se rund ut?