fredag 24 april 2009

Blogga

Svårt det här med att blogga vad ska man och vad ska man inte skriva om?
Skriva om dagen som varit, vad släkt å vänner gjort och sagt är kanske inte alltid så uppskattat... dagbok för man väl privat?
Skit samma jag lägger bara ut mina alster och de får räcka till att börja med.Vem vet kanske jag också utvecklar ett behov av att ta lite mer plats ;)


Min Lilla Elvis som försvann spårlöst, så söt han var!


Hans bror Frippe, en riktig buse.




Ett utav mina syskonbarn, taget på öland



Dvärghamstern Mysan


Så det var 4 layouter som jag blivet ganska nöjd med... Kommer dyka upp fler inom kort.
Ha en trevlig lördag!



"Ett råd till alla författare: vid en viss tidpunkt är det nödvändigt att sluta skriva, ibland är det innan man har börjat." (Stanislaw Jerzy Lec)

Inga kommentarer: